Які продукти є гарантованими?

Весь асортимент представлений на сайті delkor.com.ua, є товаром належної якості і підлягає обміну або поверненню на протязi 14 днів з моменту його отримання, при дотриманні певних умов:

  • Товар не був у вживанні, не має слідів використання споживачем: подряпин, сколовши, потертостей, плям;
  • Повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка, та всі упаковки, і заводська маркіровка;
  • Товар зберігає предпродажний стан, вигляд і свої споживчі властивості.

Куди звернутися для гарантійного обслуговування?

Ви можете звернутися на електронну пошту: support@delkor.com.ua (або дзвонiть на номери телефонів вказані на сайті).


Я можу обміняти або повернути товар?

Для повернення або обміну, Ви можете звернутися на електронну пошту: support@delkor.com.ua (або дзвонiть на номери телефонів вказані на сайті). Транспортні витрати при поверненні або обміні товару, за рахунок покупця! Відправляти посилку необхідно Новою Поштою, обов'язково БЕЗ післяплати: кур'єр не в праві перевірити товар і відправити Вам післяплату.

При поверненні товару, на протязi 7 днів після отримання нами посилки і перевірки товару, кошти перераховуються на наданих Вами банківські реквізити: бажано на номер карти відкритою в банку "ПриватБанк".

Обмін товару відбувається в перебігу 3-х днів після його здобуття нашим кур'єром на відділенні Нової Пошти.


У яких випадках гарантія не надається?

Ми маємо право ВІДМОВИТИ в гарантійному ремонті, якщо:

  • товар має явні механічні пошкодження;
  • товар відкривався;
  • товар не має товарного вигляду